Oferta
Firma działa na terenie centralnej i wschodniej Polski ( woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie), ale w razie większych zleceń również na terenie całego kraju. Prowadzi kompleksowe usługi w zakresie strojenia i naprawy pianin oraz fortepianów.
Wśród usług naprawczych mieszczą się m.in.:
- wszystkie prace strunowe
- remonty i regulacja mechanizmów
- remonty i regulacja klawiatury
- wymiana innych elementów pianin i fortepianów
W zakresie remontów mechanizmów i innych prac konserwatorskich zakład korzysta z części firmy o ustalonej renomie - Meyne Klaviertechnik GmbH.
Od strony stroicielskiej firma jest przykładem "trzy w jednym":
- ponad 30 lat doświadczenia stroicielskiego
- słuch absolutny - takiego narzędzia nie zastąpi żaden sprzęt elektroniczny
- wykształcenie i doświadczenie pianistyczne często pomaga tam, gdzie zawodzi stroicielskie "mędrca szkiełko i oko"
Stroiciel, zarazem pianista, wyczuje każdy niuans pianina i fortepianu. Posiada tak czuły słuch, że słyszy zakłócenia fali dźwiękowej strojonego pianina powstałe np. w wyniku przemieszczania się bezszelestnie poruszającej się osoby w odległości kilku metrów od niego.
Wymienione atuty sprawdzają się również przy doradztwie. Tylko oględziny i porady fachowca zapobiegną zakupowi wadliwego instrumentu. W razie zamiaru kupna możecie Państwo liczyć na dużą ofertę ze Skandynawii u sprawdzonego dostawcy w Warszawie (brak jakichkolwiek reklamacji).
Proszę pamiętać!
Samodzielny zakup pianina lub fortepianu bez porady może okazać się bardzo ryzykowną i nierozważną
decyzją.
Wielokrotnie zdarzało się, że zakupione „okazyjnie” pianino czy fortepian zawierały wady ukryte (np. pękniętą
strojnicę lub płytę rezonansową). Często okazywało się, że koszt usunięcia uszkodzeń przewyższał cenę zakupu, a nawet
cenę znacznie nowszego pianina, nie wymagającego żadnej korekty. Zdarzało się, że klient był zaskoczony i zrozpaczony
brakiem możliwości nastrojenia fortepianu lub pianina w stroju wiedeńskim do standardowej dziś wysokości wg a1=440 Hz.
Takimi skutkami kończy się często pozorna oszczędność klienta, który podobnie jak amator samochodu na giełdzie,
decyduje się na kupno pianina lub fortepianu w ciemno bez porady, a potem jest „płacz i zgrzytanie zębów”.